Vaša košarica je prazna.
Pretraga
Filters
RSS

Blog

Prvi virtualni sajam koji traje 365 dana
Prvi virtualni sajam koji traje 365 dana

Od kada je Alen Vukašinović stupio na čelo Osječkog sajma, tvrtke u gradskom vlasništvu čiji je primarni zadatak organiziranje sajamskih manifestacija, kao osnovni cilj pred sebe je stavio ojačati poticanje lokalnog gospodarstva.

Od tada, osim kalendarskih, već etabliranih sajamskih događanja, kojima je uspio dati i novu dimenziju, najavio je novo dvodnevno sajamsko događanje - sajam dronova. A sada je uoči Salorija i Motomobila, predstavio i početak posve novog projekta - Prvog hrvatskog virtualnog sajma.

Internet trgovina: Što hrvatske tvrtke mogu naučiti iz svjetskih trendova
Internet trgovina: Što hrvatske tvrtke mogu naučiti iz svjetskih trendova

Potencijal za rast je itekako tu – posebno u Hrvatskoj.

 

Internet trgovina i internet kupovina (E-commerce i online shopping) već duže vrijeme evoluiraju u sve bitniji dio ekonomije. Prema podacima platformi poput Selza80 posto internetske populacije je kupovalo stvari online, a veliki dio interneta upravo preko weba traži pogodnosti – ignorirajući pri tom uobičajene posjete fizičkim trgovinama.

Isplati li se otvarati web shop?
Isplati li se otvarati web shop?

Prvo pitanje koje se treba postaviti prije nego pokrenete vlastitu online prodaju je jednostavno – isplati li se otvarati web shop? U online prodaju se ne ulazi iz dobrote srca, primarni razlog je stvaranje profita a dugoročni cilj je održivo i uspješno poslovanje web shopa. Kako to ostvariti?
Prečesto se događa da se u poslovanje, uključujući i online, ulazi uglavnom stihijski, bez razrađenog plana. Želite li znati ima li vaš web shop šanse za opstanak na tržištu, prođite kroz ovu jednostavnu, ali učinkovitu “check listu” koja će vam dati odgovor na to pitanje.

Arhiva bloga