You have no items in your shopping cart.
Search
Filters

Customer Care

Odnosi s kupcima nigdje ne dolaze značajnije do izražaja nego u području e-commercea. Ovaj set alata omogućava da svaki, pa i najmanji zahtjev delegirate osobi unutar vlastitog tima i na taj način riješite bilo kakvu nepoznanicu, reklamaciju ili jednostavno pomognete kupcima u snalaženju sve kompleksnijim sustavima za nabavu usluga i dobara, a kao što može biti i vaša internetska trgovina.
4.538,96 kn
1.876,62 kn
- +

Ovaj paket dodataka se sastoji od:

 

WS FAQ - predstavla zasebnu aplikaciju koja se lako integrira kao dio vaše trgovine. U njoj možete održavati sve informacije, upute kao i odgovore na česta pitanja.

 

WS Ticket - ovaj dodatak je izvstan alat u osiguranju dobrih i profesionalnih odnosa s kupcima. Naime, pomoću njega možete zaprimati sve reklamacije i rješavati ih s ostatkom svog tima. Cijeli proces je vidljiv kupcima, te je isti integriran u email komunikaciju s kupcima.

 

U slučaju dodatnih pitanja, budite nas slobodni kontaktirati

Ovaj paket dodataka se sastoji od:

 

WS FAQ - predstavla zasebnu aplikaciju koja se lako integrira kao dio vaše trgovine. U njoj možete održavati sve informacije, upute kao i odgovore na česta pitanja.

 

WS Ticket - ovaj dodatak je izvstan alat u osiguranju dobrih i profesionalnih odnosa s kupcima. Naime, pomoću njega možete zaprimati sve reklamacije i rješavati ih s ostatkom svog tima. Cijeli proces je vidljiv kupcima, te je isti integriran u email komunikaciju s kupcima.

 

U slučaju dodatnih pitanja, budite nas slobodni kontaktirati